Avaamme jälleen 1.6.2020 klo 9

Saamelaismuseo ja Luontokeskus Siida on suljettu yleisöltä 31.5.2020 asti koronavirusepidemian leviämisen hidastamiseksi ja riskiryhmien suojelemiseksi. Myös Ravintola Sarrit on suljettuna  31.5.2020 asti.

Toimimme Valtioneuvoston ohjeiden mukaisesti. Seuraamme tilanteen kehittymistä ja tarvittaessa jatkamme sulkuaikaa.

Ajantasainen tieto tilanteestamme löytyy nettisivuiltamme www.siida.fi sekä Facebook-sivultamme ja Instagramistamme.

Saamelaismuseo Siidan työntekijät tekevät etätöitä ja vastaavat tiedusteluihin sähköpostitse ja puhelimitse. Yhteystietomme löytyvät nettisivuiltamme www.siida.fi/saamelaismuseo/saamelaismuseon-yhteystiedot/.

Luontokeskus Siidan neuvontapalvelua annetaan puhelimitse ja sähköpostilla. Myös Inarin kunnan matkailuneuvontaa annetaan puhelin- ja sähköpostipalvelussa. Asiakkaat voivat ottaa yhteyttä Luontokeskuksen tavallisiin yhteystiedoissa mainittuihin puhelinnumeroihin ja sähköpostiin, jotka löytyvät nettisivuiltamme www.siida.fi/luontokeskus/luontokeskuksen-yhteystiedot/. Huomioithan poikkeusaikamme palvelussa (www.siida.fi/luontokeskus/luontokeskus-siidan-asiakaspalvelu/).

Museonjohtaja Sari Valkonen, sari.valkonen@samimuseum.fi, puh. 040 767 1052
Puistonjohtaja Pirjo Seurujärvi, pirjo.seurujarvi@metsa.fi, puh. 0400-125 782

Päivitetty 31.3.2020: 13.4.2020 asti –> 13.5.2020 asti
Päivitetty 31.3.2020: Ravintola Sarrit on suljettuna –> Ravintola Sarrit on suljettuna toistaiseksi ainakin 31.5.2020 asti.
Päivitetty 27.4.2020: Siida suljetaan –> Siida on suljettuna
Päivitetty 5.5.2020: toistaiseksi ainakin 13.5.2020 asti –> 31.5.2020 asti